Storingen en updates

Op deze pagina houden wij u op de hoogte van eventuele bekende storingen en geplande updates van Clickker. In geval van storingen met Clickker zullen wij deze z.s.m. oplossen en u informeren over eventuele acties die u dient uit te voeren indien nodig. U kunt een storing melden via: helpdesk@clickker.nl 

Indien u een koppeling heeft naar Exact Online raden wij u aan om eerst te kijken bij de status pagina van Exact zelf: status.exact.com of er problemen zijn. Soms vind er onderhoud plaats of wordt er specifiek een probleem m.b.t. REST API vermeld. Wij zijn hiervoor afhankelijk van Exact.

Clickker Cloud

  • Er zijn geen storingen bekend
  • Er zijn geen updates gepland

Clickker - Exact Globe

  • Er zijn geen storingen bekend
  • Er zijn geen updates gepland

Clickker - Exact Online

Via de storingen website van Exact kunt u monitoren of er een storing geweest is met de Exact Online API (EOL – API):

Mocht u nadat deze storing verholpen is ervaren dat Clickker het niet doet kun u contact met ons opnemen opdat we een reset kunnen uitvoeren waarna u de verbinding opnieuw dient te maken met Exact Online. (er komt nog een aanpassing in de toekomst opdat u deze reset zelf kunt uitvoeren in Clickker). Hieronder de procedure om opnieuw te verbinden met Exact Online.

Procedure opnieuw verbinden met Exact Online

Oudere storingen:
  • 6 februari 2024 – 10.00 uur: Wederom een storing met de Exact Online API en opgelost op 7 februari om 9.45
  • 2 februari 2024: Wederom een storing met de Exact Online API en opgelost. De achterstand wordt inmiddels verwerkt. Exact is de oorzaak aan het onderzoeken.
  • 31 januari 2024: Er was een storing met de Exact Online API. De achterstand wordt inmiddels verwerkt. Exact is de oorzaak aan het onderzoeken.