In geval van storingen met Clickker zullen wij deze z.s.m. oplossen en u informeren over eventuele acties die u dient uit te voeren indien nodig. U kunt een storing melden via: helpdesk@clickker.nl
Indien u een koppeling heeft naar Exact Online raden wij u aan om te kijken bij de status pagina van Exact zelf om te kijken of er problemen zijn met de Exact API: status.exact.com
Soms vind er onderhoud plaats of wordt er specifiek een probleem m.b.t. REST API vermeld. Wij zijn hiervoor afhankelijk van Exact.
Als er een storing is of was bij Exact kan het soms nodig zijn om de verbinding met Exact Online te opnieuw te maken. U ontvangt in dat geval van ons een email als dit nodig is: Procedure opnieuw verbinden met Exact Online
Hieronder treft u de inhoud van status.exact.com aan (Indien melding wordt gemaakt van API dan is dit van invloed op Clickker:
-
Exact Online Premium – Not able to delete rejected EC Sales list (NL)
Source: Published on 2025-04-30
-
Exact Online Payroll – Ploegentoeslag in M&T CLA’s is too low in the pensionbase when there is a PTF (NL)
Source: Published on 2025-04-29
-
Exact Online Payroll – ANW-hiaat ruling does not lower the taxable income in Bouwmaterialen (NL)
Source: Published on 2025-04-29
-
Exact Online Payroll – Pensionbase too high when paid parental leave is calculated in Bouw & Infra – bouw (NL)
Source: Published on 2025-04-29
-
Exact Online – Delay in import for Codabox bank statements BNP (BE)
Source: Published on 2025-04-29
-
Exact API – Not possible to retrieve data using sync/manufacturing/BillingOfMaterialVersions (NL)
Source: Published on 2025-04-28
-
Exact Online Premium – Performance issues Exact Online Premium (NL)
Source: Published on 2025-04-28