Clickker opnieuw verbinden met Exact Online

Ga naar https://cloud.clickker.nl en login in onderstaande scherm met uw inloggegevens voor Clickker.

image 2 -
image 4 -
  • Klik aan de linkerkant op “Applications” en vervolgens op “Overview” die hieronder verschijnt
  • Klik de bewuste koppeling aan voor Exact Online
  • Middels de knop “Configuration” krijg u te zien dat er geen connectie meer is
  • Hier klikt u dan op de knop “Connect” om opnieuw een verbinding te maken. Gebruik hierbij uw inlog bij Exact Online. (Mocht het zo zijn dat u toch de status “Connected” ziet en heeft uw een email van ons ontvangen dat de connectie verbroken is dan kunt u contact met op ons nemen om te forceren dat er opnieuw verbonden kan worden)
  • Let er op dat de koppeling nu ook op “Active” staat met het schruifje
  • Hierna kunt u kiezen voor “Save all changes”

Sinds april 2024 krijg je automatisch een email als blijkt dat de connectie met Exact Online verbroken is wat kan gebeuren na onderhoud of een storing bij de API van Exact Online.

nl_NLNederlands