Woocommerce

Wil je als organisatie gebruik maken van een webshop dan kom je al snel uit bij WooCommerce. WooCommerce is een plugin voor WordPress. Met de plugin kun je een nieuwe WordPress-website omzetten naar een webshop of je huidige website uitbreiden met een webshop. Vervolgens kun je eenvoudig jouw shop beheren, waaronder:

  • producten toevoegen;
  • bestellingen bijhouden;
  • voorraden checken;
  • betalingen instellen
  • verzendingen controleren.

Sense Cloud heeft een integratie ontwikkeld met WooCommerce. Binnen deze integratie is van alles mogelijk. Zo worden relaties, producten, bestellingen, voorraadgegevens betalingen & verzendingen gekoppeld. Clickker zal dan zorgdragen dat alles automatisch gesynchroniseerd te worden.

Kenmerk Clickker in combinatie met Tribe CRM. Snel & veilig operationeel en volledig geïntegreerd met de software van Exact. Dit levert veel minder handmatige handelingen op en Tribe CRM zorgt voor een professionele sales.

Delen via:

Gerelateerde artikelen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Met de Clickker API die VISMA en Exact koppelt, kunnen gebruikers genieten van gestroomlijnde processen. Dit leidt tot vermindering van dubbele invoer, nauwkeurigere gegevens, en efficiëntere workflows. Dit resulteert in een beter georganiseerde administratie en een meer gestructureerd overzicht van financiële data.
De Clickker API-koppeling tussen AFAS en Exact faciliteert efficiënte gegevensuitwisseling, waardoor dubbele invoer vermindert en gegevensconsistentie verbetert. Dit leidt tot nauwkeurigere rapportages en versnelt besluitvormingsprocessen, wat helpt om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en de algemene bedrijfsvoering efficiënter maakt.
Met de Clickker API-koppeling tussen vPlan en Exact genieten gebruikers van gestroomlijnde processen door automatische gegevenssynchronisatie, wat tijd bespaart en fouten vermindert. Dit leidt tot verbeterde efficiëntie, real-time inzicht in financiën en projectstatussen, en vereenvoudigt facturatie en rapportage, wat de algehele werkervaring en productiviteit aanzienlijk verhoogt.